برای خواهرم
 
همش کشکه NO LOVE
کلبه ی تنهایی
 
 

خدا وصیته منو گوش بده ناممو بخون شاید دیگه من نباشم مواظب خواهرم باش

میسپرمش به تو تموم تارو پودمو یه وقت نیاد برجونیش کسل کنی وجودمو

خدا یه وقت کسی نیاد بدزده دل سادشو بشینه زیره سایش بهش بگه دوسش دارم

خیلی بده زمونه خدا سپردمش به تو مواظبش باش

خواهرم از هم جدا شدیم گریه بی صدا شدیم تو کوچه های بی کسی پرسه میزنم شاید پیدات کنم

ای آدما نگاه کنین غریب شهرتون منم .کی ترو از من گرفت؟؟

کاش خونش ویرون بشه آتیش بگیره.خدایا نزدیکترین کسم خواهرم بود خیلی دوسش داشتم یادم نره بگم عزیز ترینم اون بود.

گریه چقدر بهش میومد وقتی حرصش میگرفت میگفت از من بدش میاد اما وقتی آروم میشد میدید من بغضم گرفته.

با اون قلب پاکت از خدا بخواه به من صبر بده.میدونم هنوز نرفتی از پیشم دوریت زجرم میده

کاش بودی باهام دردو دل میکردی خیلی دلم از این دنیا پره.

خدایا خودم مهم نیست اما اونو نزاری تنها بمونه بمیرم واسه هق هقش.

خدایا بهش بگو زود میام پیشت....



لاوان چت بهترین چت روم فارسی

نظرات شما عزیزان:

ترنم
ساعت17:10---22 تير 1392
حواسم هست که "دلتنگی"را





گاهی نباید گفت،





ببخش...





برای"دوستت دارم"





راهی دیگر بلدنیستم
پاسخ:مرسی ترنم که اومدی نظر دادی


ترنم
ساعت17:09---22 تير 1392
کل دنیا هم بگویند دوستم دارند ...

فایده ندارد !!!

اما ...

دوستت دارم های " تو "

چه غوغایی می کند ...

روحم را تازه می کند !!!


ترنم
ساعت17:08---22 تير 1392
هیچـــــــــــــ چیز

بدونــــِـــــــ تـــُـــــــــو تَمامـــــــــ نِمیـــــــشَوَد ...!

حَتّی هَمینــــــ دِلتَنگی هایــِــــ مَنــــ


ترنم
ساعت17:07---22 تير 1392
دوستم اس ام اس داده : تو واسه امتحان فردا خوندی؟

جواب دادم : نه کار داشتم نرسیدم . تو چی خوندی؟

جواب دوستم : نه دیگه من هر وقت نمی خونم بهت مسیج میدم که تو هم بگی نخوندم خیالم راحت شه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : برچسب:, :: :: توسط : Alone boy!!!

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق چرته و آدرس zendegicherte.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 7705
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 137
تعداد آنلاین : 1



کد حرکت متن دنبال موس